Reklamace a vrácení zboží
- Zboží připravte a bezpečně zabalte
- Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a Vaší zpětnou adresou, případně i s číslem Vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
- Předejte zboží České poště a odešlete na adresu: CM exclusive.cz, s.r.o., V Prokopě 1349, 250 88 Čelákovice
·
Časté dotazy:
Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popíšete závadu a uveďte kontakt na Vás.
Je potřeba přibalit i příslušenství?
Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje.
Potřebuji originální obal od výrobku?
K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží zaslat.
Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?
Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.
Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci.